Go to Top

כיצד להפוך אירועים עסקיים לחוויה מהנה ומעשירה?

m9בתור בעלי חברה, אחת מן המטרות שבוודאי הצבתם לנגד עיניכם בעת הקמת החברה היא הגדלת מחזור הרווחים כחלק בלתי נפרד מן התפתחות העסקית שלכם. לעומת ימי גיבוש לעובדים שכוללים אטרקציות כמו נופשים, טיולים או סדנאות בישול לחברות שמטרתן לגבש את העובדים שלכם, אירועים עסקיים נועדו כדי לשרת מטרה אחרת.

הפקת אירועים עסקיים מעניקה לכם הזדמנות פז לקיים אירוע שהוא חברתי ועסקי בעת ובעונה אחת. לצד אטרקציות מהנות ומשעשעות לבידור האורחים, האירוע מאפשר לכם ולאורחים שלכם להתוודע האחד אל השני באווירה קלילה ובלתי מחייבת, וכמובן שכתוצאה מכך ייתכן שתחתמו על החוזה הרווחי הבא שלכם. במאמר זה אנחנו נחלוק עמכם מספר עצות שיעזרו לכם להפיק אירועים שיעזרו לכם לבסס את הקשרים החברתיים והעסקיים שלכם גם יחד.

מספר טיפים להפקת אירועים עסקיים

  • החליטו על קהל יעד – הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כאשר אתם מפיקים אירוע עסקי, הוא להקדיש מחשבה לאנשים שאתם מעוניינים שיגיעו לאירוע העסקי שלכם. הסיבה לכך שמדובר בגורם כה חשוב, הוא מפני שעל בסיס סוג האורחים שלכם והמאפיינים שלהם אתם תוכלו להפיק עבורם את האירוע המושלם. אם, למשל, אתם פונים למגזר העסקי העליון, האירוע שלכם ייראה אחרת לחלוטין לעומת אירוע הפונה למגזר העסקי המורכב בעיקר ממעמד הביניים.
  • הזמינו שירותי הסעדה – גורם בסיסי נוסף אשר הופך אירוע עסקי לאירוע מוצלח הוא האוכל שמוגש באירוע. אוכל הוא אחד מהדברים שיכולים לשדרג אירועים עסקיים לכדי ימי כייף של ממש, ולכן חשוב שתקפידו על בחירת חברת קייטרינג איכותית שתגיש אוכל טעים, מגרה ומקורי. אוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע, ולכן כדאי שתתייחסו לגורם זה בכובד ראש.
  • שבצו פעילויות מהנות בסדר היום – על מנת לספק לאורחים המכובדים שלכם ערך נוסף, חשוב להוסיף מספר סדנאות תוכן לאירוע. לדוגמא, אם אתם מתמקדים בתעשייה מסוימת, אתם יכולים להזמין את אחד המרצים המובילים בתחום, על מנת שהוא יוכל לספק לאורחים שלכם מידע שימושי וערך מוסף שיגרום להם להרגיש שהם קיבלו באירוע הרבה יותר מאשר סתם אווירה נעימה, מוזיקה ואוכל טעים.